Cum cumpar?
Cum se plasează o comandă?
Pașii pentru a plasă o comandă sunt următorii:
1. Alegeți produsul dorit și apăsați butonul „Adaugați în coș”. Imediat, produsul este adăugat în coșul de cumpărături ce poate fi văzut în colțul din dreapta sus al paginii. De acolo puteți vizualiza coșul, puteți modifica cantitatea produselor sau elimina din produse și trimite comanda.
2. După ce apăsați butonul „Trimite comanda”, vi se va afișa o pagină prin care vă puteți crea un cont pe site, completa datele de livrare și facturare, selecta opțiunile de transport și plată. Aveți posibilitatea de a plasa comanda prin crearea unui cont pe site sau prin comandă rapidă fără cont.
Imediat după ce ați efectuat o comandă, veți primi un e-mail de confirmare primire a comenzii și factura proforma corespunzătoare comenzii.
În cazul în care nu doriți să comandați online, trimiteți-ne comandă dumneavoastră pe adresa de e-mail office@total-office.ro.
Accesare cont utilizator
Cu ajutorul numelui de utilizator și a parolei introduse, puteți să vă autentificati oricând pe site, apăsând butonul „Contul meu” din colțul dreapta sus al paginii. Veți putea astfel accesa istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, modifica/șterge profilul dumneavoastră sau plasa comenzi ulterioare fără a mai introduce datele de livrare, facturare sau datele de contact.
Ne rezervăm dreptul de a schimbă prețurile de vânzare ale produselor prezentate, atunci când considerăm necesar.
Prețurile afișate sunt exprimate atât cu TVA cât și fără TVA.
Este posibil ca anumite produse să nu fie disponibile, deoarece între momentul plasării comenzii și momentul acceptării acesteia, stocul se poate modifica. Dacă un produs comandat nu mai este pe stoc, veți fi anunțat prin email sau telefonic.
Livrarea
Livrarea se face în maxim 48 ore de la primirea facturii proforme pe mail sau după ce ați primit o confirmare de la Total Office & Stamp.
Transportul este asigurat de Fan Courier și costă 35 lei cu TVA pentru primul kg și 2.5 lei cu TVA pentru fiecare kg suplimentar.
Livrarea este GRATUITĂ pentru comenzile mai mari de 500 lei cu TVA inclus, in limita greutatii de 10kg.
Cum plătesc?
Plata comenzii poate fi făcută prin:
- ramburs (plătiți la primirea coletului)
- virament bancar (numai după primirea facturii fiscale sau facturii proforme pe e-mail)
- numerar (se achită la ridicarea comenzii de la sediul TOTAL OFFICE & STAMP sau la livrarea de către un agent al societății noastre pe raza București - Ilfov).
Politica de returnare
Conform prevederilor legii OUG 34/2014: Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.
Clienții www.total-office.ro pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, în termen de 14 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singura condiție este ca produsul să fie în aceeași stare în care v-a fost livrat (să aibă etichetele atașate, ambalajul original și documentele care l-au însoțit, fără urme de uzură). În maxim 14 de zile de la data returnării, îți vom înapoia contravaloarea comenzii.
Cheltuielile de livrare pentru returnarea coletului sunt suportate de către client, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.